What’s new for business analytics in Excel 2016

Today we unbox Excel 2016’s new and improved business analytics features, so you can take full advantage of each capability as it applies to your unique business needs. Excel 2016 improvements have been designed with the analyst’s journey in mind, from gathering to consuming data.

Source: What’s new for business analytics in Excel 2016 – Office Blogs

Partilhar:

Mais publicações

Excel

How do I calculate answers in Excel?

You can create a simple formula to add, subtract, multiply or divide values in your worksheet. Simple formulas always start with an equal sign (=), followed by constants that are numeric values and calculation operators such as plus (+), minus (-), asterisk (*), or forward slash (/) signs.

Excel

Como fazer uma tabela no Excel?

Selecione as células que contêm os dados. Clique em Página Inicial > Tabela > Formato como tabela. Se você não marcar a caixa Minha tabela tem cabeçalhos , Excel para a Web adicionará cabeçalhos com nomes padrão como Coluna1 e Coluna2 acima dos dados.

Excel

Como descarregar o Excel?

À medida que estiver a configurar a sua subscrição do Microsoft 365 empresas, deverá transferir e instalar as suas aplicações do Microsoft 365, como o Word, o Excel, o Microsoft Teams e o PowerPoint, no seu PC ou Mac.

© 2024 Created by wpexperts.pt